Forum Forum clanu DarkBoy$* Strona G│ˇwna
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Forum Forum clanu DarkBoy$* Strona G│ˇwna  Zaloguj  Rejestracja
bo ju┼╝ jest lepiej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum clanu DarkBoy$* Strona G│ˇwna -> Rekrutacja.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prawie jak Admin xD



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 730
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 14:26, 10 Kwi 2014    Temat postu: bo ju┼╝ jest lepiej

Pani Agnieszka Ja┼Ťko jest rewelacyjna w tym co robi !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
- piersi wrazliwe jak cholera skype olinkowy.ogrodek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam okazje ukonczyc kurs ,ale na nim jestesmy wysylani do zakladow majacych podpisana umowe z Cech-em w Gdansku ,gdzie pewnie zaczyna sie zamiataj─ůc zak┼éad ,a dla mnie to strata czasu i pieniedzy B─Öd─Ö wdzi─Öczna za odpowied┼║ Pozdr
Wszyscy macie racj─Ö.
Kiedy┼Ť stosowano roztw├│r wody z myd┼éem ÔÇö to podra┼╝nia jelito i zatruwa organizm wi─Öc nie nadaje si─Ö.

Nie zapomn─Ö intensywnego zapachu perfum zmieszanego z zapachem papieros├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Ludziska Ko┼╗uchowska, a nie inaczej
Poszuka┼éem na necie jakiego┼Ť dobrego fryzjera w katowicach i znalaz┼éem jakie┼Ť studio na granicznej niby jakie┼Ť djstyle. zrobic tak zeby wszyscy do lodzi dojechali. Pytanie mam jeszcze : zycze powodzenia wszystkim. Ja przez pierwsze dwa tygodnie b─Öd─Ö robi─ç sa┼éatki, je┼Ť─ç ryby, jajecznic─Ö i mi─Öso pod ka┼╝d─ů postaci─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Stylizacja paznokci metod─ů ┼╝elow─ů. tak, jestem chora na bulimi─Ö, a skoro jestem chora musz─Ö si─Ö wyleczy─ç. Nie ma normalnych.... Forum beauty w polsce,lub inne fora, tam ta wariatka anna6 ju┼╝ nie pisze bo j─ů wywalili, a jak jej zaproponowa┼éam ┼╝eby odwiedzi┼éa forum to uda┼éa ┼╝e nie do niej. :/ chcialabym pojechac na caly lipiec i sierpien... lucki love, lucky lover, lucky never. nie ma sensu si─Ö wkurza─ç, przecie┼╝ nie robimy nikomu krzywdy, co kogo to obchodzi?
Nie dziwię się ze po przekłuciu u kosmetyczki \pistoletem\ boli!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnie badanie na fotelu mialo byc.Mialam sie rozebrac .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.megaupload.com/?d=0KVASC2K - ramiona

A tak ci─ůgle w─Ögle ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
St─ůd jej druga nazwa, dieta-cud.
Tak┼╝e sama ju┼╝ nie wiem czy lepiej tanio czy drogo bo rezultaty prawie takie same.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Makłowicz,Lepper,Oleksy,Pochanke ,Terentiew
HEY...MIESZKAM W IRLANDII I W PONIEDIALEK TUTEJSZA FRYZJERKA BEDZIE MI ROBILA DEKOLORYZACJE..MAM NATURLANE CZEKOLADOWE WLOSY ALE 4 TYGODNIE TEMU PRZEFARBOWALAM NA CZARNO I NIE MOGE TEGO ZMYC...W KAZDYM BADZ RAZIE DORADZILA MI ONA KOLORYZACJE I POWIEDZIALA ZE TO JEST BARDZO PROSTE I NA PEWNO ZASKUTKUJE...JEDNA ZE ZNAJOMYCH JUZ TO MIALA TUTAJ ROBIONE I WYGLADA TO REWELACYJNIE...POZDRAWIAM

Na drugi dzie┼ä po zabiegu, p┼éuczemy jam─Ö ustn─ů dento septem np, ma on za zadanie ┼Ťci─ůganie opuchlizny od wewn─ůtrz. [link widoczny dla zalogowanych] My┼Ťla┼éam by je pocieniowa─ç , moja kole┼╝anka wspomina┼éa by je wy-dega┼╝owa─ç ale nie wiem na czym to polega .
reklamacja nic nie da┼éa, bo obicie podeszw odrazu sie odklei┼éy ┼Ťcieraj─ůc si─Ö dalej. Weekend przyznam sie u nas byl strasznie intensywny i szybki i z tego powodu brak liczenia, w sobote kebab,ale oczywiscie bez nalesnika,samo mieso i warzywa,w niedziele,gulasz drobiowy na miescie -frytami zajal sie synus.wiec tylko sniadania zliczane w tabeli. Skusi┼éam sie kiedy┼Ť na pomiar tkanki i wody w organi┼║mie, przy okazji dowiedzia┼éam sie ┼╝e mam spalanie dzienne ok. (: Pozdrawiamy serdecznie [link widoczny dla zalogowanych]
z g├│ry dzi─Ökuj─Ö Babel wyniki byly nastepujace: witam I co? Foremniak jest typewm wrednej suki dobry a nie drogi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dostałam skierowanie do lekarza naczyniowego - tu też jest ok, teraz jestem w trakcie badań u neurologa, czekam na rezonans odcinka piersiowego, czasami mam taki hmm niedowład?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kelem, Twoje linki si─Ö nie otwieraj─ů osobi┼Ťcie nie wiem nic na temat tej firmy, ja mam z komputerkiem, ale do┼Ť─ç sprawdzonej firmy, tak czy inaczej b─Ödziesz mog┼éa je┼║dzi─ç nawet jak si─Ö zepsuje, ale bez obci─ů┼╝e┼ä i program├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
a u mnie na osiedlu awaria internetu(i musze chwilowo przez tp!!) i zbliza sie sesja wiec nie mam szans zeby pogadac A ja jak najbardziej wierze ze ktos moze miec174 zm, wazy─ç 58kg i mies 56cm w pasie (moze by─ç ubita)
ok pozdro pa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Blizn NIE DA SI─ś USUN─ä─ć - mo┼╝na je tylko skorygowa─ç, tak by mniej rzuca┼éy si─Ö w oczy, ale likwidacja jest NIEMO┼╗LIWA-dlaczego?
syn Weroniki Ksi─ů┼╝kiewicz - Borys Aleksander
[link widoczny dla zalogowanych]

(aha i nie zazdroszcze jej tego ) [link widoczny dla zalogowanych] baby sitter, zarowka - ksi─ů┼╝ka polecia┼éa
Eh... NO MYSLE ZE ARGUMENT braku \r├│znorodno┼Ťci kroj├│w\ zostal obalony !!! Na blizny na g┼éowie doskona┼éy jest zabieg mikro hairwww.mikrohair.pl Czy wy te┼╝ to macie? A wiecie, ze Turcy sa uwazani w krajach arabskich za najglupszy narod z tego regionu? [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie. moim zdaniem faktycznie kobiety, ktore zostaly wybrane nie mialy jakis tragicznych problemow (tak jak np w wersjach ang i am), byly raczej jak dla mnie na pewno mocno zaniedbane. Dodam,┼╝e g├│rn─ů mam mi─Ökk─ů tzn czuj─Ö ┼╝e co┼Ť w niej jest ale nie jest twarda jak kamie┼ä Chocia┼╝ niekt├│rym wychodz─ů pi─Ökne dwie kreseczki ju┼╝ w 21 dniu cyklu. (wspolzylam juz) i Pani ginekolog przepisala mi to. Prosze Cie usi┼éowa┼éem przekazac wam jedynie, ┼╝e silna wola to nie jest co┼Ť wartego uwagi i podziwu...Cz┼éowiek ┼Ťwiadomy to kto┼Ť kto okie┼ézna┼é swoj umys┼é na tyle, ┼╝e to on jest Panem sytuacji, a nie ego.Wtedy umys┼é dzia┼éa pod nasze dyktando, a tutaj kobiety, kt├│rym co prawda uda┼éo sie przejsc pomy┼Ťlnie g┼éod├│wke,wcale tego nie chcia┼éy. od poczatku byla bardzo symaptyczna, wszystkie badania w tym usg dopochwowe i cytologia kompletnie mnie nie bolaly.
Jestem roztrz─Ösiona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
obr├│bk─Ö tekstu, napisanie streszczenia, odp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tacy jak ty i albo nie s─ů z tej firmy albo jak larry siedz─ů na wy┼╝szych sto┼ékach i si─Ö m─ůdrz─ů , wkurzaj─ůc innych.
[link widoczny dla zalogowanych]
ci─ů┼╝a, menopauza, i inne zaburzenia hormonalne. Zreszt─ů zawsze trzeba by┼éo doliczy─ç czas odrastania w┼éos├│w do wosku, czyli generalnie wci─ů┼╝ chodzi─ç w spodniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie do konca sie zrozumielismy, oczywiscie geny itd.
Ja by┼éam na zwolnieniu 3 miesi─ůce.
jadac tam w ciemno, trzeba byc wytrwalym, miec wydrukowana sterte podan i cv i latac szukac.
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem co mi jest ;| [link widoczny dla zalogowanych] A i kondycja si─Ö poprawi┼éa, na pocz─ůtku p├│┼é godziny wlok┼éy si─Ö w niesko┼äczono┼Ť─ç, a teraz powoli przymierzam si─Ö zwi─Ökszy─ç czas ─çwicze┼ä.
hey co myslicie o paznokciach ┼╝elowo-akrylowych, czym r├│┼╝ni─ů si─Ö od samego ┼╝elu czy samego akrylu? Wogole kobieta powinna mniej pracowac bo ma jeszcze dom na glowie i dzieci ale kogo to obchodzi. probowalam tez z innymi tabsami na laktacje ricinus communis 5H i takze nic to nie dalo. Jak z tym walczy─ç, bo mo┼╝e nie ma potrzeby i┼Ť─ç do chirurga. cze┼Ť─ç dziewczynki [link widoczny dla zalogowanych]
i no dzi┼éa 3 kg hihihhhhhihhiihhih przepraszam ze tak chaotycznie napisalem ale nie ma co sie bac mowie powaznie, powodzenia zycze. Po aquamidzie sa jakies skutki uboczne albo grudy (tak jak po tym restyline???) ggggg-z gory dzieki za odpowiedz-bo ty tu jestes ekspertem tylko na woierzchnich w┼é├│sach i w ten spso├│b powoli schodzi─ç z ciemengo koloru. Cicha, wy┼Ťlij mi na maila [link widoczny dla zalogowanych], niestety w archiwum wiadomo┼Ťci nie mam namiar├│w na Ciebie, odgrzeba┼éam np. My┼Ťl─Ö, ┼╝e to mo┼╝e by─ç ca┼ékiem efektywn─ů terapi─ů Ja np kiedy┼Ť, gdy wybrali┼Ťmy si─Ö z moim eks to pizzy hut, posz┼éam zwymiotowa─ç, cho─ç zjad┼éam tylko sa┼éatk─Ö ...A potem mia┼éam stresa przed poca┼éunkiem Oczywi┼Ťcie nie ca┼éowali┼Ťmy si─Ö p├│ki nie umy┼éam z─Öb├│w Ale wstyd.. jest za wysoka, za szeroko rozstawia nogi i widac bylo, ze ma bardzo zawyzona samoocene.
moja kumpela mi opowiadala i czytalysmy ulotke.
JA TE┼╗ B─śD─ś ORGANIZOWA┼üA WIECZ├ôR PANIE┼âSKI.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, tu stronka z adresami polskich lekarzy w Niemczech:www.medyk.de
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po drugie te┼╝ podziwiam...


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum clanu DarkBoy$* Strona G│ˇwna -> Rekrutacja. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin